Hej på er!

Igår anlände vi till ett stekande varmt Berlin! Mina ögon och näsa uppmärksammade helt klart den pollenboost som kommit hit:)

Vi började med ett outdoor running sightseeing -pass ala Wispen.

Mysjogga lite, stanna lite o fota, mysjogga lite till, stanna och träna …:) De var hela högen så himla duktiga och jag har nu hört att de känner av sina ben och rumpestump:)

Jag och Johanna tog några yoga-stopp också 🙂 Så mysig tjej! Full av liv och kärlek!

Om du inte känner att du kan jogga långa sträckor är detta så bra sätt att ”lura” sig till ett pass… Att stanna till när det blir jobbigt och köra lite övningar sedan jogga vidare…

De vi gjorde igår kan du testa:

Mysjogg 15 min

Höga knän på stället

Kick i baken

(Typ lite löpstyrke-uppvärmning)

Mysjogg 10 min

Utfall på bänk med ett ben bak 10

Byt ben 10

Upphopp på bänk 10

Repetera 3 varv

Mysjogg 10 min

Smala tricepspushups mot låg stång 10

Smala tricepsdips mot låg stång 10

Vila kort, sedan upprepa sammanlagt 3 varv

Mysjogg hemåt eller som vi- avsluta med ett stort glas färskpressad apelsinjuice! Såååååå gott!!

Nu ska vi på cykelsightseeing!

Så spännande !

Hoppas din dag blir toppen!

Kram Ida

I samarbete med Resia Sverige och Visit Berlin